كتاب هاي جالب
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
كتاب هاي جالب
نوشته شده در دو شنبه 20 خرداد 1392
بازدید : 595
نویسنده : حسین

آن‌چه می‌خوانید سخنان رهبر انقلاب در ۴سال گذشته است که فعالان سیاسی و رسانه‌ای را به اخلاق و انصاف دعوت کرده است. حرف اصلی ما این ‏است که طبق دیدگاه‌های رهبر، سیاسیون، رسانه‌ها، نامزدهای انتخاباتی و هوادارانشان چه کارهایی نباید بکنند؟ البته اگر ادعا دارند ولایت‌مدارند‎…‎

دانلود لینک مستقیم «نسخه پی دی اف» جزوه در 24 صفحه و با حجم یک مگابایت

 

 

 

 

گزیده‌ای از بیانات و توصیه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درباره انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا «كتابچه‌ی انتخاباتی» منتشر شد.

این كتابچه چهارده فصل دارد. «ویژگی های نامزد اصلح، نقاط قوت و ضعف دولت نهم و دهم، شنبه‌ی بعد از انتخابات، پایبندی به سیاست‌های كلی نظام، نقش رئیس‌جمهوری در تحقق برنامه‌ی پنج ساله، ریاست جمهوری و چشم‌انداز ۲۰ ساله، وظایف شورای نگهبان در انتخابات، تاكتیك‌های دشمن، تجربیات انتخابات ۸۸، اصول رقابت سیاسی، اهمیت شورای نگهبان، بایدها و نبایدهای رسانه‌ها در انتخابات، وظیفه مردم در انتخابات و اهمیت انتخابات ریاست جمهوری».

«پایگاه خبری تحلیلی رئیس جمهور ما» با انتشار این كتابچه تلاش دارد در چهارده بخش ضمن معرفی شاخص‌های نامزد اصلح از نگاه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تاكتیك‌ها و اهداف دشمن برای این انتخابات را شناسایی كند و با ارائه‌ی دستورالعمل‌هایی به مخاطبینش، به عنوان یك دفترچه راهنما، عبور از امتحان انتخابات را تسهیل كتد.


دانلود لینک مستقیم کتاب انتخاباتی یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری با حجم 7 مگابایت

 

دانلود لینک مستقیم کتابچه انتخاباتی چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حجم 4 مگابایت

 

نگاهی به کتاب بازسازی و سازندگی/نقد خاطرات سال1368هاشمی رفسنجانی

نوشتن خاطرات روزانه در بین سیاستمداران بسیاری از کشورها وجود داشته و دارد و آنها سعی می کنند در زمان مقتضی و با چاپ این خاطرات، به تاریخ سازی و بیان وقایع مهم در کشورشان بپردازند. در جمهوری اسلامی نیز آقای هاشمی از کسانی است که از سال 1360، خاطرات خود را به صورت روزنوشت به رشته تحریر درآورده و در ده سال گذشته سعی نموده با چاپ این خاطرات، به بیان مسائل تاریخ جمهوری اسلامی از نگاه خود بپردازد

دانلود لینک مستقیم بولتن با حجم 6.5 مگابایت

 

این ویژه نامه سعی دارد با نگاهی به تاریخ صدر اسلام و از منظر محققین تاریخ اسلام، گره از برخی ابهامات سیاسی و تهمت هایی که به مالک اشتر زمان دکتر احمدی نژاد در یکی دوسال اخیر زده شده بگشاید .

ویژه نامه راوی به سردبیری حسن قاسمی با بهره از مطالبی از آیت الله جعفر سبحانی، آیت الله محمد علی جاودان، حجت الاسلام بهمن شریف زاده، حجت الاسلام پناهیان، سعید امیری، علی ونایی، مرتضی سیف اللهی و... در 72 صفحه منتشر شد.

این ویژه نامه سعی دارد با نگاهی به تاریخ صدر اسلام و از منظر محققین تاریخ اسلام، گره از برخی ابهامات سیاسی و تهمت هایی که به مالک اشتر زمان دکتر احمدی نژاد در یکی دوسال اخیر زده شده بگشاید .

دانلود لینک مستقیم فایل پی دی اف این ویژه نامه با حجم 31 مگابایت .

 

 




:: موضوعات مرتبط: احمدی دلاور , آزاد راه گمشده , ,
:: برچسب‌ها: كتاب , جزوه , انتخاباتي ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: